szerda

Sasok, hegyek, szkipetárok

Sasok, hegyek, szkipetárok
Albán-görög útinapló
Kézirat
Berecz Edgár

"Nem szeretem a kudarcokat. De hát ki a fene szereti?- kérdezi a Kedves Olvasó. Valóban, a kudarcok, a félig megvalósított elképzelések, a befuccsolt tervek nem tartoznak a legkellemesebb dolgok közé. Van aki lenyeli a békát és együtt tud élni vele, noha egész életen át rágja, marja valami odabent, viszont én megvallom férfiasan : a kudarc, a félmunka, a feladott mérkőzés nem az én kenyerem. Ezért határoztam el magam, hogy újra nekivágjak az ismeretlennek, felfedezzek és megismerjek tájakat, népeket, szokásokat, nyelveket és kultúrákat. Hogy kiköszörüljem azt a csorbát ami tavaly esett rajtam, amikor rossz felszereléssel, kevés pénzzel, betegen, egy ócska bevásárlókosaras biciklivel felszerelkezve indultam télvíz idején Bulgárián és Koszovón keresztül Albániába."
Sasok, hegyek, szkipetárok - kézirat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése